close
SCRIPTOO
AppINFOR PLINSTALL

EB Show 2021 – prawdziwe święto employer brandingu!

Początek grudnia będzie świetną okazją do zanurzenia się w tematyce budowania marki pracodawcy. HRM Institute już po raz drugi zaprasza na EB Show – dwudniową konferencję, na której spotkasz topowych ekspertów EB. Konferencja odbędzie się 1-2 grudnia 2021.

Niemal każda organizacja w Polsce ma do rozwiązania jakiś problem związany z budowaniem marki pracodawcy lub szuka nowych pomysłów, inspiracji czy narzędzi do wykorzystania. Eksperci zaproszeni na EB Show na co dzień zajmują się employer brandingiem w każdym jego aspekcie, współpracując z pracodawcami z różnych branż i różnej wielkości. EB Show to unikalna okazja, żeby skorzystać z ich wiedzy i doświadczeń. Pierwsza edycja konferencji okazała się wielkim sukcesem, a wystąpienia prelegentów były kopalnią wiedzy i dobrych pomysłów. 

Nie inaczej będzie w tym roku, ponieważ na EB Show spotkasz same gwiazdy! Na konferencji wystąpią: Jakub Bryczek, Maja Gojtowska, Tomasz Graszewicz, Łukasz Jarota, Monika Kantowicz-Gdańska, Anna Macnar, Agnieszka Maj-Pelczar, Adrian Martinez, Paulina Mazur, Anna Mikulska, Dagmara Pakulska, Edyta Sander, Daria Siwka, Urszula Zając-Pałdyna, Joanna Tonkowicz i Barbara Zych

Podczas konferencji zajmiemy się szesnastoma tematami ważnymi dla pracodawców:

1. Trendy EB na 2022 r., które musisz znać.

2. Kultura organizacyjna pracodawcy przyszłości.

3. Strategia employer branding od A do Z.

4. Candidate experience i jego znaczenie.

5. Onboarding, czyli sztuka angażowania nowo zatrudnionych pracowników. 

6. Marketing rekrutacyjny i dbanie o reputację firmy.

7. Pozycjonowanie marki pracodawcy. 

8. Marka pracodawcy w rękach liderów.

9. Marketing rekrutacyjny, który nie wyklucza.

10. Komunikacja wewnętrzna EB – jak to zrobić najlepiej?

11. Employee experience czyli sztuka angażowania pracowników na lata.

12. Employee advocacy w mediach społecznościowych od A do Z.

13. Komunikacja zewnętrzna EB – plan dotarcia do wszystkich grup interesariuszy.

14. Mierzalność działań rekrutacyjnych i EB. 

15. Kreatywność w służbie employer brandingu.

16. Content is a king, także w EB.

Cała konferencja odbywa się online. Wystąpienia prelegentów będą nagrane wcześniej, a w trakcie konferencji będą odtwarzane. W czasie rzeczywistym prelegenci będą obecni na czacie i będą na żywo odpowiadać na pytania uczestników. Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrań na trzy miesiące.  

Wszystkie szczegóły znajdują się na stronie: www.ebshow.pl . Udział w dwudniowej konferencji kosztuje już od 92 zł netto za osobę (w opcji dostępu firmowego). Do 14.11.2021 obowiązują ceny promocyjne!

News