tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 11»Personel i Zarządzanie

Przełamywanie lodów

Niektórzy uznają niezobowiązujące pogawędki za stratę czasu. Tymczasem small talk nie tylko ułatwia budowanie relacji między ludźmi, lecz także korzystnie wpływa na budowanie kultury organizacyjnej oraz współpracę. Dlaczego nie powinniśmy z niego rezygnować – zwłaszcza obecnie, w czasie, gdy tak dużo osób pracuje zdalnie?
Rozmowa to podstawowy sposób komunikacji międzyludzkiej. Ludzie nie są maszynami, choć wielu uważa, że podwładny to tylko numer statystyczny w Excelu. To duży błąd, ponieważ rozmową budujemy relacje, a wymieniając się doświadczeniami – podnosimy kwalifikacje. – Zdarzało mi się spotykać z organizacjami, w których przerwa w pracy, w kuchni odbywała się w zupełnej ciszy. To dawało do myślenia —...

  • Grzegorz Kubera
    AuthorGrzegorz Kubera
    Założyciel i dyrektor generalny firmy doradczo-technologicznej Serigala Tech oraz studia przedsiębiorczości GLIVE.pl. Interim menedżer specjalizujący się w marketingu i technologiach ICT. Autor książki „Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony” oraz ponad tysiąca artykułów na temat technologii i IT, biznesu, nauki oraz rozwoju osobistego.