tocTable of Contents
clearHide
PO GODZINACH
Nr 10»Personel i Zarządzanie

Budowanie wizerunku pracodawcy Co nowego w zarządzaniu ludźmi?

Oprócz zwykłych działań marketingowych firmy coraz częściej sięgają po narzędzia promujące je jako dobrego pracodawcę. Organizacje, które robią to we właściwy sposób, są w stanie zbudować nie tylko markę swoich produktów, ale przede wszystkim pokazują, że są dobrym miejscem pracy. Przyciągają pracowników, a także klientów, którzy kupując produkty firmy, są przekonani, że to organizacja przyjazna pracownikom. Budowanie wizerunku pracodawcy (z ang. employer branding) to również narzędzie pomocne w rekrutacji. Pozwala ono na pozyskanie nowych pracowników, lepszych niż u konkurencji, w czasach, kiedy o dobrego kandydata trzeba stoczyć na rynku bój. W jaki sposób należy się promować na rynku pracy? Co ma do powiedzenia dział HR w działaniach marketingowych firmy?
Companies today face many challenges. One of them is a shortage of talent. The job market is highly competitive and the search for the best and brightest is intense. Businesses can’t afford to employ staff who don’t pull their weight. When talent is scarce, employer branding becomes a critical strategy. Whether you are after people’s money or their labour, you must come up with a unique selling...

  • Radek Waluda
    AuthorRadek Waluda
    Doświadczony nauczyciel języka angielskiego oraz egzaminator Cambridge Assessment English w Centrum Egzaminacyjnym Lang LTC. Uczy nastolatków zarządzania w jednej ze szkół w Wielkiej Brytanii. Pracował w korporacjach jako lektor Business English w ramach kursów in-company Lang LTC.