tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 9»Personel i Zarządzanie

Gra w otwarte karty – czyli co buduje lojalność pokolenia Z?

O młodych pokoleniach wchodzących na rynek pracy słyszymy często, że mają wygórowane aspiracje i nierealne oczekiwania wobec pracodawców. Zrealizowane w marcu i kwietniu 2020 r. przez PwC, Well.hr i Absolvent Consulting badanie dowodzi, że młodzi Polacy bacznie obserwują sytuację na rynku pracy, są pragmatyczni i szybko dostosowują swoje oczekiwania do warunków działania w nowej rzeczywistości. Deklarują też chęć związania się z pracodawcą na dłużej, pod warunkiem, że jest wobec nich fair.
z artykułu dowiesz się Czy pandemia zmieniła oczekiwania młodych pracowników wobec pracodawców? Jak organizacje mogą zabiegać o lojalność pokolenia Z? O oczekiwaniach finansowych kandydatów. Pokolenie Z jako pierwsze wkraczało na rynek pracy w sytuacji niskiego bezrobocia i dużej konkurencji o pracownika. Efektem tego był – zarzucany im często przez pracodawców – brak lojalności i konsekwencji,...