tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 9»Personel i Zarządzanie

Organizacyjny miszmasz, czyli jak bałagan na stanowisku pracy obniża efektywność?

Ile razy traciliście cenne minuty na szukaniu miesięcznego raportu w folderach na komputerze? Pracownik doprowadza was do rozpaczy, bo nie dostarczył na czas danych, o które prosiliście. Plan produkcyjny nie został wykonany, bo mechanicy nie wymienili przekładni, choć mieli to zrobić. Nie zrobili, bo nikt jej wcześniej nie zamówił. Przez takie właśnie codzienne nieefektywności tracimy czas, pieniądze i energię. Zyskujemy zaś frustrację i zdziwione spojrzenia współpracowników. Jak temu zaradzić?
z artykułu dowiesz się Dlaczego warto dobrze zorganizować stanowisko pracy? Jak zadbać o bezpieczeństwo pracowników? Czy właściwie przygotowane miejsce pracy podnosi efektywność pracowników i organizacji? Wszystko przez „złośliwość rzeczy martwych” – myślimy. Czy aby na pewno? Czy to przedmioty w swojej złośliwości postanawiają utrudnić nam życie? Nie. Najczęściej to my sami i nasi pracownicy tę...

  • Agnieszka Fonfara
    AuthorAgnieszka Fonfara
    Trener i konsultant Lean Management w Lean Enterprise Institute Polska. Doradza największym przedsiębiorstwom i spółkom giełdowym. Specjalizuje się w optymalizacji procesów ciągłych, budowaniu kompetencji kadry kierowniczej i doskonaleniu systemów zarządzania.