tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 11»Personel i Zarządzanie

Zamieniam się w słuch

Niemal każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zespołem, przynajmniej raz odniósł wrażenie, że mówi coś do kogoś, mając jak najlepsze intencje, a ten ktoś reaguje zupełnie irracjonalnie. Z pewnością jak większość ludzi menedżerowie chcieliby być dobrze rozumiani, a także aby członkowie ich zespołów słyszeli dokładnie to, co chcieli im przekazać. Dopasowanie pod kątem nie tylko przekazywania informacji, ale również intencji pozwoliłoby uniknąć wielu niekontrolowanych konfliktów, które wydarzyły się tylko dlatego, że ktoś zrozumiał treść inaczej, niż to było w założeniu.
Ile razy słyszeliście lub słyszycie: „Ja nie to miałem na myśli”, „Nie o to mi chodziło”, „Nic nie rozumiesz” czy „To nie tak miało zabrzmieć”. Kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt? A to jeszcze nie koniec, ponieważ 2020 r. był rokiem home office. Co więc w sytuacji, kiedy komunikujecie się z zespołami „pisemnie” lub telefonicznie? Kiedy macie ograniczoną możliwość przekazania dokładnie tego, co...

  • Jacek Olszewski
    AuthorJacek Olszewski
    Od kilkunastu lat trener umiejętności sprzedażowych i menedżerskich. Twórca marki szkoleniowej Team Hotel Szkolenia Kadry Hotelarskiej, założyciel blog.teamhotel.pl. Ma ponad 25-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz 11-letnie w zarządzaniu zespołami. Prowadzi również firmę przedstawicielską Vincitex, poprzez którą wprowadza na polski rynek marki międzynarodowych producentów z branży włókienniczej.