tocTable of Contents
clearHide
Nr 11»Personel i Zarządzanie

Mała rzecz, która robi wielką różnicę

Zwolnienia, obniżki wynagrodzeń, zmiana organizacji pracy czy milcząca postawa zarządu to w ostatnich miesiącach codzienność niejednego HR-owca. Na działy HR spadła olbrzymia odpowiedzialność za nastroje panujące wśród pracowników. Jedni w tych trudnych czasach odnajdują się lepiej, u innych diametralnie spada morale i chęć do pracy. Kluczem do tak różnych postaw jest nastawienie pracowników.
Istnieje wiele czynników, z powodu których sytuacja wywołana pandemią COVID-19 jest źródłem dodatkowego obciążenia dla pracowników. Sytuacja ta w oczywisty sposób wiąże się z zachwianiem poczucia stabilności i bezpieczeństwa. Docierające zewsząd informacje o kryzysie, zwolnienia dotykające współpracowników, zapowiedzi dalszego redukowania kosztów tworzą w organizacji klimat, w którym nawet...