tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 7»Personel i Zarządzanie

Liderze, wracaj na mostek! Dlaczego teraz jest najlepszy czas na budowanie marki pracodawcy?

Czy employer branding (budowanie wizerunku marki pracodawcy) jest nam potrzebny w czasach pandemii, gdy wiele firm walczy po prostu o przetrwanie? Po co mówić o benefitach dla pracowników, gdy cały rynek stanął na głowie? Czy zamiast ratować etaty, nie należy skupić się na cięciu kosztów? To tylko niektóre pytania stawiane sobie przez zarządy wielu organizacji. Jednak to droga prowadząca donikąd. Kryzys minie, a zła opinia o firmie pozostanie.
Wielu liderów doszło do wniosku, że employer branding się skończył, a przynajmniej zszedł na drugi plan, bo jednym mocnym cięciem zakończył się rynek pracownika i zaczął rynek pracodawcy. Wreszcie możemy odpocząć od tego wariactwa i przymilania się podwładnym – myślą. To przerażające i krótkowzroczne. A mimo to w ostatnich miesiącach mogliśmy obserwować wiele zjawisk, które pokazały, że nie...

  • Małgorzata Bieniaszewska
    AuthorMałgorzata Bieniaszewska
    Od 19 lat prowadzi rodzinną firmę MB Pneumatyka, której jest właścicielką. Zasiada w Radzie ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP. Otrzymała Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP w kategorii Firma Rodzinna, wyróżnienie w X edycji konkursu Bizneswoman Roku Fundacji Sukces Pisany Szminką oraz nagrodę Rodzinny Akcelerator Rozwoju 2019, przyznany przez polską redakcję magazynu „Forbes”. Publikuje w magazynach branżowych oraz prowadzi bloga HRyzmatycznego na karierabezhamulcow.pl.