tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 7»Personel i Zarządzanie

Lekcje z przywództwa, czyli jak komunikować trudne decyzje pracownikom?

Pandemia koronawirusa spowodowała, że liderzy firm musieli zacząć komunikować trudne decyzje. To sprawdzian z reputacji. Umiejętność realizacji niełatwych procesów, a następnie informowanie o nich z poszanowaniem dotychczasowych relacji to moment w karierze lidera, w którym jak nigdy przedtem buduje się jego marka osobista. Jak na dłoni widać wtedy wszystko: jego misję, wartości, jakość podejmowanych decyzji i to nie w deklaracjach, tylko w czynach. Zobaczmy, jak ten sprawdzian zdali niektórzy liderzy.
Firma Airbnb, globalny portal internetowy, zajmujący się udostępnianiem ofert wynajmu prywatnych mieszkań, wycieczek i atrakcji turystycznych oraz wynajmu krótkoterminowego nieruchomości, zwalnia około 25 proc. międzynarodowej załogi. To efekt pandemii koronawirusa, która uderzyła w turystykę i poruszyła fundamentami firmy. Na oficjalnej stronie spółki Brian Chesky, dyrektor i współzałożyciel...

  • Aleksandra Ślifirska
    AuthorAleksandra Ślifirska
    Personal branding konsultant liderów biznesu, szefowa agencji konsultingowej Kobold, ekspertka ICAN Institute. Zajmuje się komunikacją zmian w organizacjach. Autorka dwóch książek „Medialne lwy dla rekinów biznesu”, „Rekiny biznesu w mediach”. Pracowała m.in. dla Ikea, PKO BP, SGH, Volvo.