Lekcje z przywództwa, czyli jak komunikować trudne decyzje pracownikom?
Pandemia koronawirusa spowodowała, że liderzy firm musieli zacząć komunikować trudne decyzje. To sprawdzian z reputacji. Umiejętność realizacji niełatwych procesów, a następnie informowanie o nich z poszanowaniem dotychczasowych relacji to moment w karierze lidera, w którym jak nigdy przedtem buduje się jego marka osobista. Jak na dłoni widać wtedy wszystko: jego misję, wartości, jakość podejmowanych decyzji i to nie w deklaracjach, tylko w czynach. Zobaczmy, jak ten sprawdzian zdali niektórzy liderzy.
Firma Airbnb, globalny portal internetowy, zajmujący się udostępnianiem ofert wynajmu prywatnych mieszkań, wycieczek i atrakcji turystycznych oraz wynajmu krótkoterminowego nieruchomości, zwalnia około 25 proc. międzynarodowej załogi. To efekt pandemii koronawirusa, która uderzyła w turystykę i poruszyła fundamentami firmy.
Na oficjalnej stronie spółki Brian Chesky, dyrektor i współzałożyciel...