tocTable of Contents
clearHide
Nr 7»Personel i Zarządzanie

Co w firmie piszczy – czy w czasie kryzysu warto przeprowadzać badanie opinii pracowników?

Zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność (czyli to, co określamy mianem świata VUCA) w dzisiejszych czasach w sposób szczególny odciskają się na życiu każdego z nas. W wielu firmach normalne działanie stanęło pod znakiem zapytania. Czy w takich warunkach warto decydować się na badania opinii pracowniczych? Pytamy menedżerów zajmujących się zarządzaniem kadrami.
Badanie opinii jest teraz szczególnie dobrym narzędziem do dialogu z pracownikami. Ważne jest bowiem to, aby zarząd i najwyższa kadra menedżerska komunikowali się z nimi otwarcie, często i mądrze. Takie badania dają menedżerom informację o tematach, które są dla ludzi istotne, pokazują nastroje i emocje, pozwalają też dostosować komunikację do bieżących potrzeb pracowników i ułatwiać im pracę w...

  • Halina Guryn
    AuthorHalina Guryn
    Specjalizuje się w tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i zarządzania kadrami; współpracuje z licznymi mediami prasowymi, elektronicznymi oraz wydawnictwami książkowymi; od 1999 roku jest związana z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie”