tocTable of Contents
clearHide
Nr 7»Personel i Zarządzanie

Trzecia strona medalu

Włączone cały dzień radio, otwarte lub zamknięte okno, zbyt głośna rozmowa – to jedne z częstszych powodów konfliktów w organizacjach. Naprawdę? Ależ tak. Najtrudniejsze konflikty w swoim przebiegu dotyczą – wydawałoby się – najbardziej błahych spraw. A menedżer musi umieć je rozwiązywać.
Kiedy obserwuję zachowanie moich pracowników, to czasem czuję się tak, jakbym patrzył na grupę przedszkolaków – usłyszałam kiedyś od jednego z szefów zespołu. Oczywiście nie tylko denerwujące drobiazgi takie jak np. użycie cudzego kubka są przyczyną trudnych i konfliktowych sytuacji w miejscu pracy. Spory dotyczą także podziału czy dostępu do zasobów niezbędnych do wykonania zadań, niejasnych...

  • Dr Joanna Telus
    AuthorDr Joanna Telus
    Doktor nauk społecznych, socjolog. Trener, konsultant, doradca personalny i zawodowy, mediator. Prezes VandO. Value and Organization. Pracownik i współpracownik kilku uczelni wyższych – Uniwersytet SWPS, Akademia Pedagogiki Specjalnej, Uniwersytet Warszawski, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Pedaqogium, Staropolska Szkoła Wyższa.