Aktywność oparta na dobrych intencjach
Dziś największe firmy na świecie inwestują w rzecznictwo pracowników. Nie szczędzą zarówno czasu, jak i zaangażowania. Employee Advocacy staje się obowiązującym standardem. Także w Polsce umiejętność mądrego korzystania z mediów społecznościowych zyskuje coraz większe uznanie. Tymczasem, eksperymentując na polu rzecznictwa pracowników, o błąd nietrudno. Jeśli potraktujemy media społecznościowe niczym te tradycyjne, wspomniany błąd staje się pewnikiem. Jednak można go uniknąć.
Employee Advocacy jest odzwierciedleniem tego, jak istotny wpływ na kreowanie marki pracodawcy mają pracownicy. Często to oni są ambasadorami firmy. Bywa, że to za ich pośrednictwem klienci mają pierwszą okazję do kontaktu z marką. Pisząc o Employee Advocacy, warto zaznaczyć, że przekaz płynący bezpośrednio od ludzi jest bardziej naturalny, autentyczny, dlatego warto z niego korzystać.
Stawianie...