tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
nr 4»Personel i Zarządzanie

Kim jesteśmy jako firma

Planowanie długoterminowej strategii opartej na jednym scenariuszu w sytuacji pandemii i nieprzewidywalności rynku nie ma sensu. Liczy się elastyczne podejście do nowych warunków, szybka, zwinna reakcja na pojawiające się szanse i zagrożenia oraz umiejętność przystosowania się do zmiany. Jak w takiej sytuacji zadbać o wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
Kolejne fale zachorowań zbierają coraz więcej ofiar, także w gospodarce. Usługi, sektor HoReCa, branża eventowa liczą ogromne straty, zwalniając kolejnych pracowników. Dla zbyt wielu firm z tych sektorów na employer branding jest już za późno. Badania przeprowadzone w drugim kwartale 2020 r. przez Sedlak & Sedlak wykazały, że niemal wszystkie firmy musiały zmodyfikować zasady funkcjonowania....

  • Małgorzata Bieniaszewska
    AuthorMałgorzata Bieniaszewska
    Od 20 lat prowadzi rodzinną firmę MB Pneumatyka, której jest właścicielką. Zasiada w Radzie ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP.