tocTable of Contents
clearHide
nr 6»Personel i Zarządzanie

Młodzi, twórczy i kreatywni

Wiele badań wskazuje na pewną charakterystykę dotyczącą potencjału i oczekiwań pracowników z pokolenia Z. Organizacje są zainteresowane ich rezultatami. Z jednej strony chcą do nich dopasować swoją ofertę zatrudnienia, stworzyć role, które będą przyciągały najlepszych kandydatów do pracy. Z drugiej – znając potencjał młodych osób, mogą stwarzać szansę na wykorzystanie ich możliwości, innowacyjności i kreatywności, wychodzenia poza rutynę, a także świeżego spojrzenia na schematy i metody działania.
Młode pokolenie, znając własne potrzeby, może skierować uwagę doświadczonych kolegów i koleżanek na to, w jaki sposób dostosowywać ofertę firmy, jej produkty lub usługi do odbiorców np. z pokolenia Z. Zaangażowanie początkujących pracowników w projekty, które mają duże znaczenie dla organizacji, współpraca z menedżerami z wyższych szczebli ogromnie ich nobilituje i angażuje. Jest bardzo silnym...

  • Iwona Ostrowska
    AuthorIwona Ostrowska
    Dyrektor zarządzający SHL Polska, senior konsultant w obszarze HR, doświadczony menedżer, psycholog pracy i organizacji, absolwentka MBA.