Zmiany, zmiany, zmiany...
Pandemia koronawirusa zmieniła naszą rzeczywistość, a zmiany te pozostaną z nami na dłużej. Miejsca pracy, style przywództwa i modele biznesowe przeszły fundamentalne przemiany. Podczas gdy menedżerowie przyszłości nadal będą potrzebowali umiejętności przywódczych i doświadczenia, niezbędne będą również kompetencje miękkie – inteligencja emocjonalna, empatia i otwartość na zmiany. Tych cech najbardziej oczekują od liderów pracownicy. Przed rynkiem pracy kształtują się zatem nowe wyzwania.
Sytuacja wywołana pandemią to dobry moment, aby na nowo zdefiniować, co naprawdę oznacza bycie liderem. Przy zdalnym zarządzaniu jakość przywództwa jest dla organizacji kluczowa. Chociaż wielu menedżerów zdaje sobie sprawę z istoty kompetencji miękkich, to stały się one jeszcze cenniejsze podczas pandemii COVID-19. Liderzy muszą być teraz bardziej otwarci i zwracać uwagę na potrzeby pracowników....