tocTable of Contents
clearHide
nr 7»Personel i Zarządzanie

Motywacja 3.0

Gdyby się zastanowić, w jakim obszarze jest największa przepaść między tym, co mówi nauka, a tym, co robi biznes, to jest to niewątpliwie obszar motywacji człowieka. Wydaje się, że jesteśmy tak bardzo przyzwyczajeni i jednocześnie przywiązani do idei motywacji metodą kija i marchewki, że niezależnie od tego, ile razy słyszymy o tym, że badania naukowe nie potwierdzają ich skuteczności, nadal je z namaszczeniem stosujemy. Jak to zmienić?
Co powoduje, że w czasach, kiedy ludzie i ich kreatywność oraz innowacyjność stanowią największą przewagę firm, organizacje próbują motywować pracowników systemami opartymi na zasadzie: jak osiągniesz cel X, możesz liczyć na wczasy na Jamajce, a jeżeli nie osiągniesz celu X, to… hmm… no cóż, nie będzie dobrze? Dlaczego nadal w wykazie zadań opisów stanowisk menedżerskich na jednym z pierwszych...

  • Kamila Rogowska
    AuthorKamila Rogowska
    Ekspert w obszarze People in Bussines. Na co dzień pracuje z kulturą organizacji, buduje i wdraża strategie HR. Jest coachem i mentorem dla kadry zarządzającej.