tocTable of Contents
clearHide
STUDIUM PRZYPADKU
Nr 12»Personel i Zarządzanie

Nie ma innowacyjności bez różnorodności

Wyrównanie proporcji płci wśród pracowników, wskaźnik zróżnicowania menedżerów na poziomie 65 proc. czy uwrażliwienie pracowników na potrzeby społeczności LGBT+ to tylko niektóre z planów 3M dotyczących wspierania różnorodności i włączania w firmie. Oddział w Polsce angażuje się w globalne działania 3M z tego zakresu, realizując wiele niestandardowych działań skierowanych do wszystkich grup pracowników.
Bez wątpienia podstawą działań firmy, która kreuje nowe produkty zaspokajające coraz szybciej zmieniające się potrzeby konsumentów – a tak jest w przypadku 3M – musi być innowacyjność. Jak pokazują badania, różnorodne zespoły dużo szybciej osiągają wysoki poziom innowacyjności, mają prawie dwa razy większe szanse na zdobycie pozycji lidera na rynku i realizują bardziej zyskowne projekty niż...