tocTable of Contents
clearHide
Nr 1»Personel i Zarządzanie

Hub kompetencyjny

Na skutek zmian, z jakimi rynek zmaga się od marca 2020 r., wiele organizacji mierzy się z nowymi wyzwaniami w obszarze rotacji oraz zapotrzebowania na pracowników, zastanawia się nad strategią biznesową, a także modelami pracy. Poświęca również coraz więcej czasu i energii na przemodelowanie obszaru związanego z kompetencjami pracowników oraz nowymi rolami, by wypełnić braki w organizacji. Pomocnym rozwiązaniem może być tworzenie centrów kompetencji.
Każdy z tych obszarów jest oczywiście nierozłącznie powiązany z kapitałem ludzkim i prowadzi do dyskusji na temat aktualnego znaczenia ról i kompetencji pracowników w funkcjonowaniu firm we współczesnym świecie. Jaki jest zatem przepis na udaną transformację, by organizacja mogła efektywnie podejść do posiadanych przez pracowników wiedzy i umiejętności z perspektywy już dostępnych kompetencji, a...

  • Grzegorz Święch
    AuthorGrzegorz Święch
    Wiceprezes i partner Grupy Nowe Motywacje. Współtwórca i prezes zarządu Fundacji „OFF School” – instytucji wspierającej młodzież licealną w kreowaniu i rozwijaniu przedsiębiorczości.