tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 1»Personel i Zarządzanie

Kondycja do pilnej poprawy

Wypalenie zawodowe jest hasłem, które budzi wiele emocji. Zwłaszcza w kontekście niepewności i zmian doświadczanych przez firmy i zatrudnionych w nich pracowników. Koalicja firm stworzonych przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców zainicjowała kampanię społeczną „Wypalenie zawodowe na celowniku”, której celem jest zwrócenie uwagi i wszechstronne edukowanie na temat zjawiska wypalenia zawodowego i jego wpływu na zdrowie psychiczne pracowników i efektywność działania organizacji.
Artykuł pochodzi z raportu „Wypalenie zawodowe. Wyzwania dla pracowników i pracodawców”, który zainicjował kampanię społeczną „Wypalenie zawodowe na celowniku”. Organizatorem kampanii jest Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, inicjatorami firmy: Angelini Pharma Polska, British American Tobacco, Provident Polska. Autorem raportu jest SpotData. Wybór rozdziałów, skróty i śródtytuły pochodzą od...