tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 2»Personel i Zarządzanie

Pracownik jak klient

Świat pracodawców mierzy się dziś z kryzysem zaangażowania pracowników. Z analogicznymi problemami po stronie klientów od lat borykają się działy marketingu. Warto podejrzeć stosowane przez te działy narzędzia i spróbować zaimplementować je w zarządzaniu pracownikami.
Kryzys zaangażowania to nie tylko efekt zmęczenia pandemią COVID-19 czy postępującej dekoniunktury. To także rezultat zmian w strukturze społeczeństwa i rodziny, nadmiernej liczby bodźców, kryzysu wartości i wielu innych czynników. Niskie zaangażowanie to dla osób zarządzających przedsiębiorstwami podwójny kłopot. Z jednej strony coraz trudniej jest pozyskać uwagę i lojalność klientów, z drugiej...

  • Aldona Kucner
    AuthorAldona Kucner
    Trener i doradca w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w biznesie. Od 2007 r. prowadzi firmę Aldo Communication. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania Thames Valley University. Prowadzi blog kursnainnowacje.pl. Autorka książek „Przeklęte drobiazgi” i „Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą”.