tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 12»Personel i Zarządzanie

W drodze do porozumienia

Shutterstock
Konflikt w miejscu pracy nie zawsze jest zły, natomiast jego ignorowanie już tak. Może on wywoływać negatywne skojarzenia, dlatego mamy naturalną skłonność, aby go unikać. Nie da się go jednak zamieść pod dywan, gdy zaczyna poważnie szkodzić zespołom. Często w zażegnanie konfliktu angażuje się dział HR, jednak w niektórych sytuacjach powinien odpuścić. W jakich?
Wyobraźmy sobie, że w szpitalu, który jest miejscem pracy wielu osób, zdarza się konflikt i przez dłuższy czas pozostaje on nierozwiązany. Lekarze i pielęgniarki przestają ze sobą współpracować, a tłumiona frustracja prowadzi do robienia sobie wzajemnie drobnych złośliwości, które w pewnym momencie stają się ważniejsze niż dobro pacjentów. Kto na tym korzysta? Zdecydowanie nie personel, a już na...

  • Katarzyna Muzyczyszyn
    AuthorKatarzyna Muzyczyszyn
    Trenerka i mówczyni Brian Tracy International, ekspert ds. szkoleń i rozwoju w Asseco Poland, właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Grow Outdoor. Wspiera rozwój efektywności zespołów poprzez szkolenia, doradztwo oraz indywidualne sesje coachingowo-mentoringowe.