tocTable of Contents
clearHide
Nr 1»Personel i Zarządzanie

Mapa doświadczeń

Shutterstock
Ze względu na bardzo konkurencyjny rynek pracy organizacje muszą dziś zapewnić pracownikom takie środowisko i warunki, które będą dla nich na tyle satysfakcjonujące, by chcieli z dużym zaangażowaniem i motywacją pracować. Kluczem do tego jest pozytywne doświadczenie pracowników. Co warto brać pod uwagę, aby je zbudować?
Najważniejszymi interesariuszami organizacji są jej klienci oraz pracownicy, których potrzeby i oczekiwania dynamicznie się zmieniają. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, rzadziej robią zakupy, mają coraz niższy poziom zaufania do marek. W obliczu coraz większych możliwości wyboru stają się mniej lojalni i wyżej ustawiają poprzeczkę w walce o swoje serca i portfele. Podobnie rzecz ma się...

  • Marta Bryła-Gozdyra
    AuthorMarta Bryła-Gozdyra
    Dyrektor zarządzający Everbe, Customer Experience & Employee Experience Management Mentor, Neuroscience Coach