tocTable of Contents
clearHide
Nr 5»Personel i Zarządzanie

Praca z brandem

Nieznane
Zderzenie świata marketingu i HRM może w pierwszym odruchu wydawać się czysto akademickim zabiegiem badawczym. W praktyce jednak oba obszary wiele łączy. Daje to pewne możliwości wykorzystywania myślenia i narzędzi typowych dla jednej dziedziny w realiach drugiej.
Zarządzanie personelem i marketing łączy ta sama podstawa – człowiek. Dostrzeganie i rozumienie ludzi, rozpoznawanie ich potrzeb i aspiracji, porywanie serc i umysłów w jakimś określonym kierunku to w dużej mierze główne cele obu obszarów. Łączy je praca z percepcją, emocjami i procesami decyzyjnymi, z tym, co subiektywne i racjonalne. Istota pracy obu działów osadzona jest więc w dość ulotnej...

  • Karolina M. Krawczyk
    AuthorKarolina M. Krawczyk
    Dyrektor marketingu w Eastern Europe Pandora