tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 9»Personel i Zarządzanie

Wartości firmowe

Shutterstock
Niemal każda firma, mówiąc i pisząc o sobie, wskazuje autentyczność, zaufanie i troskę o dobrostan pracowników jako nadrzędne wartości własnej kultury organizacyjnej. Zestawienie deklaracji firmowych z rzeczywistością pokazuje, czy jest tu zbieżność, czy może rozdźwięk. Jeśli to drugie, wówczas konfrontacja bywa bolesna. Jak zatem ewentualny rozdźwięk zminimalizować?
„Dziurawe statki, czyli jak autentyczność, zaufanie i dobrostan przeciekają przez kultury organizacyjne współczesnych firm” – taki znamienny tytuł nosił panel dyskusyjny podczas X Konferencji Nienieodpowiedzialnych, która odbyła się pod koniec kwietnia w Warszawie. W dyskusji wzięli udział przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej oraz analitycy i konsultanci biznesowi. Każdy z nich z...

  • Halina Guryn
    AuthorHalina Guryn
    Dziennikarka specjalizująca się w tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i zarządzania kadrami. Współpracuje z licznymi mediami prasowymi, elektronicznymi oraz wydawnictwami książkowymi. Od 1999 roku jest związana z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie”.