tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 4»Personel i Zarządzanie

Igraszki z kulturą

Shutterstock
Nie można jej dotknąć ani łatwo zmierzyć. Jednak każdy w firmie czuje, że ona jest, wie, jaka jest – dobra albo zła. Czy od kultury organizacyjnej należy zaczynać zmiany w firmie, a może to na niej powinien się kończyć proces transformacji w zespołach? Takie pytania zadają sobie menedżerowie odpowiedzialni za przeprowadzanie zmian w organizacjach. Co może im pomóc w realizacji tego procesu?
Paweł Dudek Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju biznesu, konsultant w firmach doradczych Silfra Consuling oraz Gekko AdvisoryNow Kultura organizacyjna to nic innego jak sposób, w jaki ludzie się zachowują, współpracują i komunikują ze sobą. To także zbiór zasad, norm, wartości i rytuałów występujących w firmie. Doktor Joanna Heidtman, psycholożka i konsultantka biznesowa, uważa, że...