tocTable of Contents
clearHide
ZARZĄDZANIE
Nr 4»Personel i Zarządzanie

Ciągłe doskonalenie

Nieznane
Optymalizacja to systematyczne działanie mające na celu poprawę efektywności, wydajności i skuteczności procesów biznesowych w organizacji, takich jak np. przepływ danych, redukcja kosztów, zwiększenie jakości produktów lub usług czy lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów. Na co zwrócić uwagę, aby wszelkie procesy w firmie były realizowane na najwyższym poziomie?
Proces doskonalenia wymaga strategicznego podejścia do planowania, wdrażania i monitorowania działań w organizacji w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Aby to osiągnąć, warto podjąć następujące kroki: 1. Określenie celów, które mają być osiągnięte, oraz standardów wydajności, które będą służyć jako mierniki sukcesu. Cele te powinny być zgodne z zasadą SMART (specyficzne, mierzalne,...

  • Anna Badek 
    AuthorAnna Badek 
    HR Business Partner, trener, rekruter z 20-letnim doświadczeniem, właścicielka HR Idea Designer