tocTable of Contents
clearHide
Komunikacja
Nr 6»Personel i Zarządzanie

Karuzela ról

Shutterstock
Nie ulega wątpliwości, że organizacje funkcjonują w środowisku ciągłych i nieprzewidywalnych zmian, które stały się już naszą codziennością. Implikuje to konkretne poczynania w funkcjonowaniu działów HR, m.in. w zakresie powoływania nowych stanowisk czy ról w organizacji. To z kolei rodzi problemy z właściwą komunikacją nie tylko w samych strukturach HR-owych, ale przede wszystkim dla pracowników firmy. Czy można to zmienić?
Zarządzanie kadrami, administrowanie zatrudnieniem, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami ludzkimi, gospodarowanie czynnikiem ludzkim, zarządzanie potencjałem pracy, zarządzanie potencjałem społecznym, zarządzanie kapitałem ludzkim (intelektualnym), zarządzanie pracą – wymienione modele zarządzania pracą pracowników pojawiły się w Polsce po 1989 r. W wyniku transformacji uczyliśmy się...

  • dr hab. Izabela Stańczyk
    Authordr hab. Izabela Stańczyk
    Profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor habilitowany w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim. Head of the New Dimension HR Department w Kancelarii prawnej BKB Baran Książek Bigaj.