tocTable of Contents
clearHide
Kreatorzy sukcesu HR
Nr 6»Personel i Zarządzanie

Zbuduj swój wizerunek

Nieznane
Wyobraźmy sobie, że klocki Lego odzwierciedlają model budowania wizerunku HR-owca. Każda kategoria w tym modelu to jeden klocek. Doświadczenia i wydarzenia potraktujmy jako budulec naszego wizerunku profesjonalisty. Przy podobnych umiejętnościach i dostępnych narzędziach pozycjonowanie swojej marki osobistej, ułożenie umiejętności i narzędzi w spójną historię może decydować o twoim sukcesie. Zbieraj budulec (narzędzia, doświadczenia, sposoby myślenia i umiejętności) i pamiętaj, że każdy tworzy swoją indywidualną kombinację, a sposób łączenia klocków będzie stanowić o unikatowości twojej marki, a nie same elementy tej konstrukcji. Poniżej znajdziesz sześć kroków – podejść, w które warto wyposażyć się, kreując markę profesjonalistki/profesjonalisty działu HR. Miłego budowania!
1. Myśl systemowo Klocki Lego tworzą system. Oznacza to, że wszystkie elementy z oryginalnych zestawów, niezależnie od serii i daty wyprodukowania, da się ze sobą połączyć. Wyobraźmy sobie, że podobnie budujemy naszą markę. Na przestrzeni lat zmieniają się trendy, technologie, mody, a my z różnych zestawów wybieramy to, co najlepsze, aby stało się kolejnym budulcem naszej marki osobistej. Ważne,...

  • Dr Monika Sońta 
    AuthorDr Monika Sońta 
    Doktor nauk społecznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowczyni na studiach podyplomowych Employer Branding