tocTable of Contents
clearHide
STUDIUM PRZYPADKU
Nr 7»Personel i Zarządzanie

Uważność jest dla nas priorytetem

Shutterstock
Troska o dobre samopoczucie pracowników jest jednym z kluczowych działań w KIR. Realizacja wizji przyjaznego środowiska pracy jest wspólnym zadaniem dla wszystkich: zarządu, działu HR, menedżerów, a także pracowników. Powszechnie wiadomo, że pracownicy, którzy czują się zauważani i wspierani, są bardziej zaangażowani w swoją pracę, skłonni do podejmowania dodatkowych wysiłków, przejmowania inicjatywy i zgłaszania innowacyjnych pomysłów. A to przynosi organizacji konkretne korzyści.
Innowacyjne rozwiązania, które proponuje KIR, są efektem pełnego wykorzystania potencjału pracowników w środowisku, które sprzyja ich rozwojowi. Dlatego uważność to dla firmy kluczowa umiejętność menedżerska, która pomaga tworzyć harmonijne miejsce pracy i przyczynia się do wzrostu zaangażowania zespołu. Uważność jako element kultury organizacyjnej Zalety takiej atmosfery pracy, gdzie każdy...

  • Anna Włudarczyk
    AuthorAnna Włudarczyk