Sztuka obdarowywania
Shutterstock
Okres świąteczny to taki czas, gdy chcemy docenić tych, którzy są dla nas ważni. Kupujemy prezenty, planujemy niespodzianki... Nastrój udziela się również firmom, które prześcigają się w pomysłach na podarunki dla kluczowych klientów i pracowników. Niestety nie zawsze prezenty są trafione, a obdarowany zamiast zadowolenia odczuwa frustrację. Czy można tego uniknąć i co zrobić, aby doceniać pracowników na co dzień?
Paweł Dudek
Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju biznesu, konsultant w firmach doradczych Silfra Consuling oraz Gekko AdvisoryNow
ShutterstockKiedy pracuję z klientami nad poprawą budowania i rozwijania relacji w organizacji, zawsze przestrzegam, by w czasie przedświątecznej gorączki nie szli na łatwiznę, sięgając po standardowe upominki, ale próbowali szukać kreatywnych sposobów...