tocTable of Contents
clearHide
Formy pracy
Nr 12»Personel i Zarządzanie

Współdzielenie się pracą

Shutterstock
Współdzielenie się pracą, job sharing lub work sharing to umowa o pracę, w której dwie osoby, a czasami więcej, są zatrudniane na część etatu lub w skróconym wymiarze godzin, aby wykonywać pracę, którą normalnie wykonuje jedna osoba pracująca w pełnym wymiarze godzin1. Czy jednak nowe rozwiązania dotyczące form współpracy między pracodawcą a pracownikiem przyniosą obustronną korzyść? Czy jest to jednak wymóg czasu, do którego muszą przystosować się zarówno pracodawca, jak i pracownik?
Izabela Stańczyk Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego. Head of the New Dimension HR Department w kancelarii BKB Baran Książek Bigaj. Łukasz Łaguna Adwokat w kancelarii BKB Baran Książek Bigaj Współdzielenie pracy, czyli co tak faktycznie jest do dzielenia? W pierwszej kolejności nasuwa się na myśl podział zadań między co...