tocTable of Contents
clearHide
Sztuka dialogu
Nr 2»Personel i Zarządzanie

Organizacyjny krwiobieg

Shutterstock
Współczesne środowisko biznesowe pełne jest wyzwań i dynamicznych zmian, do których organizacja musi szybko się przystosować. To, jak firma komunikuje się ze swoimi pracownikami, wpływa nie tylko na efektywność i zaangażowanie zespołów, lecz także na jej zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Dlatego organizm firmy nie może być tylko sprawny, on musi być bardzo sprawny, a komunikacja wewnętrzna to nie luksus, to konieczność biznesowa.
Magda Maroń Założycielka GoodHR, konsultantka procesów HR, praktyk. Z wykształcenia psycholog biznesu, coach i trener biznesu. Wyobraźmy sobie zdrowy organizm. Serce bije, mózg pracuje, mięśnie się poruszają – wszystko zgrane, efektywne i sprawne. Co się jednak wydarzy, jeśli gdzieś w tym złożonym systemie pojawi się zator i krew przestanie krążyć? Może problem dotknie mniejszego organu i przez...