tocTable of Contents
clearHide
Sztuka dialogu
Nr 2»Personel i Zarządzanie

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Shutterstock
Umiejętnie i regularnie prowadzone rozmowy z pracownikiem to jedno z podstawowych narzędzi w ręku menedżera. Poprzez ich regularną praktykę można pogodzić perspektywę bycia dbającym o potrzeby ludzi liderem z twardą i żelazną logiką biznesu, gdzie wyniki muszą się zgadzać, a praca przynosić rezultaty i satysfakcję. Ważne, aby takie rozmowy przeprowadzać w sposób ustrukturyzowany, bo tylko dzięki temu przyniosą oczekiwane rezultaty.
Tomasz Bagiński Twórca modelu menedżerskich rozmów 1 na 1, psycholog, doradca i doświadczony trener liderów. Wspiera zarządy w rozsądnej pracy z ludźmi, aby wyznaczać cele, rozliczać zobowiązania, a przy tym wzmacniać swoich podwładnych. Podczas rozmów z menedżerami zauważam, że wielu z nich myli rozmowy 1 na 1 ze zwykłą operatywką, a co za tym idzie, uważa, że doskonale potrafi je prowadzić....