tocTable of Contents
clearHide
Kompetencje
Nr 2»Personel i Zarządzanie

Człowiek ponad algorytmy

Shutterstock
W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?
Dorota Dublanka Dyrektorka zarządzająca, dyrektorka Departamentu Zasobów Ludzkich i Organizacji w KIR Wraz z początkiem tego roku nadeszła kolejna zmiana – dzieci urodzone w latach 2025–2039 będą należeć do pokolenia Beta. Pokolenie to będzie dorastać w świecie, w którym inteligentne technologie zostaną w pełni zintegrowane z życiem codziennym. Badacze społeczni opisują to pokolenie jako...