Konstruktywny dialog bez narzucania rozwiązań (2)
Konflikt to nieunikniona część firmowej rzeczywistości. Kiedy dochodzi do sporu, warto zadać sobie pytanie, czy opłaca się kierować każdą sprawę do sądu, marnować czas, pieniądze oraz dobre relacje z pracownikami? Coraz więcej firm wybiera drogę dialogu. Jednym z narzędzi wspierających ten sposób rozwiązywania konfliktów jest wprowadzenie do umów o pracę klauzuli mediacyjnej. Jednak mimo oczywistych pozytywów dla organizacji nadal budzi ona wiele obaw. Czym są podyktowane?
Katarzyna Muzyczyszyn
Trener, facylitator, akredytowany mówca Brian Tracy International. Certyfikowany asesor AC/DC, konsultant metodologii Insights Discovery i Facet5. Coach mocnych stron Cliffton Strengths. Od 2013 r. prowadzi firmę szkoleniową Grow Outdoor.
Uwaga Czytelnicy!
W pierwszej części artykułu, którą opublikowaliśmy w czerwcowym numerze „Personelu i Zarządzania”, można było...