Well-Doing zamiast sloganów
W czasach, gdy biznes nieustannie zmaga się z niepewnością i nowymi wyzwaniami, zwycięża ten, kto potrafi budować środowisko pracy oparte na prawdziwym dobrostanie. Właśnie ta tematyka dominowała podczas tegorocznej, siódmej edycji Arłamów Business Challenge 2025, która zgromadziła ponad 250 liderów, menedżerów HR i prezesów z całej Polski. Trzy dni paneli, warsztatów i rozmów w inspirującej atmosferze pokazały, jak wymiana doświadczeń może stać się impulsem do realnych zmian w organizacjach.
– Więcej działania, mniej haseł – te słowa Jacka Santorskiego stały się nieformalnym mottem tegorocznej edycji. Dyskutowaliśmy o tym, jak przejść od koncepcji „dobrostanu” do praktyki, w której zespoły faktycznie czują się dobrze, są efektywne i odporne na presję. Bo – jak zauważył Michał Kozak, prezes zarządu Hotel Arłamów: – Dobrostan to nie benefit, to inwestycja w fundament przewagi...