tocTable of Contents
clearHide
Budowanie zaangażowania
Nr 10»Personel i Zarządzanie

Gdy motywacja spada

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?
Martyna Stolińska People Manager, od ponad 10 lat zawodowa pasjonatka HR. Mentorka, coachka, wykładowczyni, doradczyni zawodowa, konsultantka kryzysowa i facylitatorka job craftingu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych organizacjach, takich jak: Leroy Merlin, King Oscar, Hiab i obecnie w DNV. W Polsce sytuacja jest jeszcze bardziej niepokojąca. Badanie ADP „People AT Work 2025”...