tocTable of Contents
clearHide
Nr 12»Personel i Zarządzanie

Employer Branding pachnący nostalgią

Rozmowa z Tomaszem Słomą, szefem komunikacji w eTutor i ProfiLingua (Grupa Tutore), pomysłodawcą „EBecadła” i „Książki kucHRskiej”, o tym, jak połączenie wspomnień, edukacji i kreatywności pozwala opowiadać o budowaniu wizerunku pracodawcy w zupełnie nowy, angażujący sposób.
Anna Włudarczyk Redaktorka magazynu „Personel i Zarządzanie”. Od wielu lat pisze o branży HRM w Polsce. Książka kucHRska połączyła gotowanie z cyklem życia pracownika, a EBecadło – szkolny elementarz z employer brandingiem. Skąd w Panu potrzeba opowiadania HR-owego świata w tak niekonwencjonalnej formie? Punktem wyjścia dla moich projektów jest połączenie edukacji z formą, która angażuje,...

  • Anna Włudarczyk
    AuthorAnna Włudarczyk